20 Nisan 2012 Cuma

Raporu İlk yüklemede scroll çıkması; sonraki yüklemelerde scroll çıkmaması

Başlık komik oldu ama ben olsam böyle aratırdım :D arama yapmayı becerememek böyle olsa gerek.. Sonuç olarak bulamadım da zaten çözümü :)
Sorunu çözmek için ümitli fakat faydasız çırpınışlarımı gören müdürüm bana acımış olacak ki çırpınışıma katıldı.. 1-2 saat çırpındıktan sonra sorunun AsyncRendering özelliğini false yapmış olmamdan kaynaklandığını gördük :) O kadar çok oynamıştım ki ayarlarla öyle bir şeyi değiştirdiğimi dahi hatırlamıyorum..
Yani nadir olur ama eğer asp.net te bir sayfada rapor çalıştırırken ilk yüklemede scroll çıkıp diğer yüklemelerinizde scroll çıkmıyorsa muhtemelen bu raporun asenkron çalışmamasından kaynaklanıyordur. Önce sayfayı getirip sonra raporu hazırladığı için oluyormuş.. Demek ki neymiş,, AsyncRendering = True imiş..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder