11 Ocak 2014 Cumartesi

MVC ile kaynaşma bahanem : Ticket System :P


Eveeet..
Yeni bir başlangıçla daha karşınızdayım. :) Devamıyla da karşınızda olmaya devam edeceğimi umuyorum sayın cinlerim. Biliyorsunuz,, yeni başlangıçları severim ( mecburen :p ).. Bitişini genelde beceremesem de "Önemli olan katılmaktı." cümlesinin verdiği teselli bana her zaman yeni başlangıçların cesaretini de vermiştir. Hı sadece o cümlecik mi cesaret veriyor derseniiz ve ben de evet dersem "pis mikrop nankör" diye bir serzeniş de alabilirim asıl cesaret kaynağımdan. Ama bu kaynağım şu anda bir sır. Onu henüz açıklamayacağım.. Bu nedenle o cümleciki neden gösterip yoluma devam edeyim. Hem zaten neden neden göstermem gerekiyormuş ki? Hesap mı vericem gelmişim 4972 yaşıma. Etrafta cirit atmaktan ve inlerle top oynamaktan vaktiniz kalırsa katılırsınız başlangıcıma. Kendi kendime atarlandım durup dururken iyi mi. :P 

Her zamanki gibi laf salatasıyla girişimi yaptıktan sonra gelişme kısmıma da yine farklı bir laf salatası türüyle devam edeceğim. Sonuçta otobur bir cinsim. Salatayı severim. Geyiği de seviyorum sanırım. Yine geyiklik çanlarım çalmaya başladı. Ama üzgünüm. Artık "Take it serious." zamanındayım. :(

Başlık belli. MVC ile kaynaşma bahanem.. Neden mi bahaneye ihtiyaç duydum? Çünkü MVC biraz korkutuyor beni, sanki biraz soğuk bir tip.. :-/ önceden beri de beni korkuttular hep MVC çok karışık çok zor diye.. Tanışmamız çok kötü olmadı aslında,, basit bir mobil uygulama geliştirdim Boss umla beraber. Kaynaşmamda da Boss um yanımda olacak ve siz cinlerimle de beraber daha iyi öğreneceğim inşallah. Bahanem ise MVC mimarisini ve .Net'i kullanarak Ticket/Support System yapmak.. Bu sistemle geliştirdiğimiz uygulamalardaki hataların, müşterilerin yeni isteklerinin vs yönetimini hedefliyoruz. MySql, MVC ve biz bu işi hallederiz. Ama UI'dan nefret ediyorum. :S (söyleyesim geldi.)

Bu sadece bir başlangıç yazısıydı dediğim gibi.. Bu yüzden herhangi bir bilgi barındırmıyor. Bundan sonraki her aşamayı yazmaya çalışacağım. Böylece bilgi barındıran yazılar yazmış olacağım. "Take it serious." yapmış olacağım. Bu iyi birşey. :P

Bu yazı bana çok boş göründüğünden bir iki link paylaşsam olur.
  
http://mvc.nedir.com/

http://www.ahmetcigsar.com/yazilim/yazilim-muhendisligi/mvc-nedir/

Oldu. :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder